سلام . مامانایی که بارداری دومتونه وسیله چی باید گرفت؟

۵ پاسخ

وسیله بزرگ و اسباب بازی ک هیچی😅 لباس هم یه سری چیزا از دخترم هست ک جنسیت ندارن و نوزادین. چند دست لباس واسش میگیرم. پتو دورش. حوله. دستمال خشک کن. کلاهو شیشه شیرو این چیزا. ولی زیاد نمیگیرم الان بعدا سر فرصت و مناسب فصلش لباس میگیرم واسش

من بچه دومه فقط دو بسته مای بی بی گرفتم یه بسته پوشاک برای خودم یه جفت کفش که پدرم برای بچم هدیه داد فقط همینا چیز دیگه فعلا نگرفتم اسباب بازی که اصلا

منم تمام وسایل های اصلی مثل کریر و کالسکه و سرویس خواب و اینا از دخترم هست همشونم رنگش کرمی و سفیده ک اسپرته واسه پسرم فقط لباس نوزادی میگیرم و حوله و وسایل شخصی خرده ریز

من وسیله بزرگا که هست رو نمیگیرم ( مثل کریر ، تخت کنار مادر و …) سر اولی ننو نخریدم که پشیمونم ننو میخرم ، یه دست رخت خواب از این تشک های گارد دار و اینا میخرم ، دیگه لباس و وسایل بهداشتی و پارچه خشک کن و از این خرده ریزا میخرم.
تازه یه عالمه پسر من لباس داره که خیلی کم استفاده کرده یا خیلی سالمه مثلا صد تا کاپشن داره که خب دوباره برای چی بخرم.
شما اولیتون چند سالشه؟

فعلا هیچی🤦‍♀️😅

سوال های مرتبط