۸ پاسخ

استا نده ببین پایین میاد یا نه

احتمال زیاد برای دندونشه..

۳۷ تب نیست
دارو نده
ممکنه خونه گرم باشه
یا دندون داره در میاره

عزیزم ۳۷.۳ که تب نیست سرش داغه فقط که می‌تونه برای دندونش هم باشه

یا دندونه یا سرما خورده هوا سرد و گرم میشه هی

احتمالا برا دندونشه

شاید برای دندونشه

شاید از دندونه ...

سوال های مرتبط