۱۰ پاسخ

ببین بنظر من ب این سرعت نبر فعلا استا یا شیاف اینا بزن تبشدقط بشه چون حالا ببری بعدا ممکنه سرفه ابریزشم بگیره یا خدا نکرده بالا بیاره پشت سر هم بزار ببین علائم‌دیگه چی نشون میده ک برا اونهام‌دارو بده طبق تجربم میگم منو دخترام‌یک هفتهدمریض بودیم هروزی ی چیزیشون میشد

دخمل من باز مریض شد🥺

بنظرم قطع نمیشه ببرش دکتر ویرووسه

نبر دکتر فقط تبشو با استا و ایبوبروفن کنترل کن،شیاف نذار چون دیروز یکم اسهال بوده بدتر تحریک میشه

اره ببر
ویروسه جدیده

اره ویروسه ببر چک کنن ببینین چقدر درگیرش شده

دختر منم همینجور شده دقیقا دیروز خوب شده بود دوباره دیشب ساعت ۴دیدم داره تو تب میسوزه بروفن دادم بهش 😥

منم اینجوری شد پسرم
بهش بروفن بده تا قطع بشه
لعنت ب ویروس ها لعنت

ببرش دکترحتما

اره ویروس
ببرش دکتر

سوال های مرتبط