۸ پاسخ

دهن مردمو نمیشه بست

بزار بقیه گشنشنه گوهشونوبخورن من ز الان
میشنوم ولی پسرکم دنیا اومد هرکی گف میگم کوچیک یا بزرگ واسه خودمه خدابهم م داده سختیشم واسه خودمه والاه یه جوری میگن انگار مثلا بهمون پول دادن بچع بیاریم به سلیقشون

خب بگو ریزه میزه ی مامانشه
اصا بگن خب نوزاد کوچولوعه دیگه
اینم مثل وای چقد جوش زدی وای چقد چاق شدیه
یا اهمیت نده ب حرفاشون یا یه جواب محکم بده ک دهشون بسته شه

همینکه سالمه کنارته خداروشکر
به حرف دیگران اهمیت نده
در دروازه رو میشه بست ولی دهن مردم نه

ادما زیاد حرف میزنن من بارداری شکم نداشتم همسایمون هروقت میدیدم میگف اینوبخور اونو بخور بچه وزن بگیره.
بچم ب دنیا اومد ۳۱۲۰بود دوسه هفته بعد یکی از اشناها اومد دیدنش ده هزاربار گف وای چقد ریزه لار اول دوم گفتم خب خودمم ریزم یا گفتم ب مامان باباش رفته بار سوم گفتم نوت دنیا اومد چند کیلو بود گف دو کیلو گفتم خب پس پسرمن ریز نیس😂😂 هرکی هرچی گف اگه نمیتونی ب بیخیالی بزنی جوابشو بده دیگه دهنشو میبنده

هر وقت گفتن ریزست بگو آره گرسنه نگهش میدارم
ولشون کن بابا بیشعورن

بگو خداروشکرکه سالمه شیربخوره وزن هم میگیره
ادماحرف مفت زیادمیزنن

گوش نده برات مهم نباشه بالاخره ک وزن میگیره

سوال های مرتبط