۹ پاسخ

صفر واسه ۳ تا ۵ کیلو
یک واسه ۵ تا ۷ کیلو فک کنم

دختر من ۳۰۴۰ بدنیا اومد لباس صفر براش بزرگه فکر کنم تا یکی دو ماه دیگه میتونه صفر بپوشه اما پوشک سایز یک میبندم صفر تنگه براش
بنظرم یکی دو دست بگیر ان شاالله بدنیا اومد مطابق با جثش براش بیشتر بگیر
من سه دوست صفر گرفته بودم الان کمه باید برم چند دست بگیرم

صفر زیاد نخر اگه بچه ات سه کیلو هست نهایت دو دست

من صفر گرفتم اصلا اندازش نبود تنگ بود ۳۷۰۰ بود وزنش

اگ سایز صفر میخر برند دانالو ونیلی قوارشون خوبه صفر تا سه ماه اندازه میشه
اما لباسای متفرقه کوچیکه

صفر اصلااااا نگیر فقط شماره یک و دو بگیر

ببین صفر مارک خوب اندازش مث ۱هس خیلی بکارمیاد ایناکه بابچه ۳کیلویی میگن سایزنبود جنسای معمولیا هس که یکش هم کوچکه چه برسه صفر پسرمن ۴۴۰۰بود یک بزرگش بود این یکی هم۳۵۰۰بازم یک بزرگ بود صفرپوشیده

من ۳۲۰۰ دارم میپوشم

من هنوزصفردادم استفاده می کنم

سوال های مرتبط

مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی