شیر خودم دادم با رژیم خیلی گسترده خودم
امپرازول دادم تا ۹ ماه
بعد هر شیردهی حداقل ۲۰ دقیقه صاف نگهش داشتم بره پایین
جای شیب دار خوابوندم
همون کیدیزول شدید ترش کرده نده بش منم رفتم کم بالا میاورد پودرشو داد بدترشد یجا هرچی میخورد بالا میاورد
من هیچی نمیدم دکترم چیزی نداد فقط شیب دار میخوابونم هر نیم ساعت یبار ۱۵ سیسی شیر میدم اروغ میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.