کیابچشون دارو رفلاکس میخوره و چیه؟اثرداره؟

۲ پاسخ

منم همینامیدم فایده نداره

دختر من اس امپرازول بهش میدادم الان تموم شده داروش دکتر نبردم هنوز نمی‌دونم ادامه بدم یا قطع کنم

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار ۴ ماهگی
مامان ❤کوچولوی ناز💙 مامان ❤کوچولوی ناز💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا ۱۴ ماهگی
مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی