خانمابهترین دارو واسه رفلاکس چیه؟؟

۷ پاسخ

هیچ درمانی نداره
گاهی شش ماهگی خوب میشن
گاهی یک‌سالگی گاهی دوسالگی
گاهی چهار سالگی

من امپرازول میدم
بالامیاره هنوزم اما کمتر

علائمش چیه؟

ب منم بگین از من شیر میزنخ بیرون از بینیش🥲

ازکجا می دونین رفلاکس داره؟

من کیدیزول دادم و پنتوپرازول
هیچ کدوم فایده نداشت

منکه هنوز درگیرموپیدانکردم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ابی مامان جوجو ابی ۱۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۴ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی