علائم رفلاکس چیه و اینکه دارو داره

۱ پاسخ

خس‌خس سینه
بالا اوردن
ولع مکیدن
کش و قوس زیاد
و.....

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پسرم👶🫀 مامان پسرم👶🫀 ۱۵ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان ماه بانو مامان ماه بانو هفته هفدهم بارداری