علائم رفلاکس چیه؟
حس میکنم دخترم رفلاکس داره

۳ پاسخ

زیاد شیر میخوره ، زیاد بالا میاره ، آروغ نمیزنه یا خیلی دیر میزنه ، سینه‌ش خس خس می‌کنه حس می‌کنی سرماخورده ، گوششو میگیره
البته اینا برای سن های بالا تره برای کوچولوی شما هم بالا آوردن شیر یا اینکه شیر میپره توی گلوش

جونم برات بگه که بالااوردن ب هر۳مدل شیرصاف پنیری خلطی..عاروق نزدن یادیرزدن..ب حلق پریدن..توخاب یهومیپرن توحلقش ونفسش بندمیاد😑😑😑.دیگه وقتی هم ک هی بارامیاره زود ب زودم گشنش میشه وشیرمیخاد

خیلی بالامیاره

سوال های مرتبط

مامان پسرم👶🫀 مامان پسرم👶🫀 ۱۵ ماهگی