زیاد شیر میخوره ، زیاد بالا میاره ، آروغ نمیزنه یا خیلی دیر میزنه ، سینهش خس خس میکنه حس میکنی سرماخورده ، گوششو میگیره
البته اینا برای سن های بالا تره برای کوچولوی شما هم بالا آوردن شیر یا اینکه شیر میپره توی گلوش
جونم برات بگه که بالااوردن ب هر۳مدل شیرصاف پنیری خلطی..عاروق نزدن یادیرزدن..ب حلق پریدن..توخاب یهومیپرن توحلقش ونفسش بندمیاد😑😑😑.دیگه وقتی هم ک هی بارامیاره زود ب زودم گشنش میشه وشیرمیخاد
خیلی بالامیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.