۱۰ پاسخ

وای واقعا ی موفقیت بزرگه 🤭
بچها متوجه میشن انگار فیلم میگیری دیگه تکون نمیخورن😐

کاش میشد فیلمو بزاری اینجا

برا من خیلی زیاد تکون می‌خورد. گوشی میگرفتم ک فیلم بگیرم دیگ تکون نمی‌خورد. اگرم می‌خورد جوری نبود ک رو شکم مشخص بشه😐گوشی میاوردم کنار اون دوباره تکون می‌خورد
😂😂هزارتا فیلم دارم ازش شاید تو هرکدوم ی کوچولویی مشخص باشه.

من تا دوربین روشن میکنم دیگه تکون نمیخوره یا اگه حتی نوک انگشتم رو شکمم بذارم فشارم ندما باز ثابت میمونه دیگه تکون نمیخوره 🤨🤨

ای خدا یعنی میشه منم فیلم بگیرم 🥺

برا برسی به هفته های بالاتر ایقدر خوبه همینجوری یهو میبینی وسط مهمونی نشستی داره لگد میزنه محکم 🥹

تبریک میگم به موفقیت رسیدی 😍😍

تبریک میگم😅🤩

الهی ننه😂😂😂😍😍😍

عزیزم 🥺🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی