۲ پاسخ

من بردم دكتر قطره پديابست كوليك و بايو لاكت داد خداروشكر بهتره ❤️

کولیک بیشتر بچه ها دچارشن ،درمانی نداره فقط باید صبر کرد تا ۴ ماهگی خوب میشن،دکتر ببری قطره و شربت میده که بعضی از بچه ها بهتر میشن بعضیا هم روشون تاثیری نداره

سوال های مرتبط