۵ پاسخ

نان بهترینه

من گیگوز میدم راضیم❤️❤️❤️

نان و اپتامیل بهتر همشه
ولی یکم سنگینه، اگر بهش بسازه خیلی خوبه

وزن بدو تولد و یک ماهگی چقدر بوده
اگه وزن دهی داشته، خوابش خوبه و پوشک خیس می‌کنه شیرت کافیه

ببلاک

سوال های مرتبط