۴ پاسخ

من دو قاشق چایخوری با ۱۲۰ سی سی اب‌مخلوط میکنم

یک قاشق ارد برنج یک لیوان اب

من یه قاشق چایخوری آرد برنج با آب مخلوط میکنم.نباید بعد از پخت فرنی خیلی غلیظ باشه.بابد رقیق تر بشه

یه قاشق چای خوری آرد برنج با یه لیوان آب جوشیده سرد شده

سوال های مرتبط