۵ پاسخ

مبورین برای اسهاله اما نمیدونم تو شیردهی میشه خورد یانه
بادوم بخور با نون خشک
سینه مرغ کبابی عالیع
گوشت کبابی هم خیلی خوبه

واس درد 😐

وای منم از صبح اسهالو دل پیچه دارم

واسه دل درده
برای اسهال باید لوپرامید بخوری

هیوسین واسه درد عضلانی معده اس نه اسهال نه بهتره نخوری عزیزم واسه اسهال پودر سنجد بخور موز کال بخور ولی بدون رو شیرت تاثیر داره بچه یبس میشه

سوال های مرتبط

مامان رستا👶🏻🥹❤️ مامان رستا👶🏻🥹❤️ ۴ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی