مبورین برای اسهاله اما نمیدونم تو شیردهی میشه خورد یانه
بادوم بخور با نون خشک
سینه مرغ کبابی عالیع
گوشت کبابی هم خیلی خوبه
واس درد 😐
وای منم از صبح اسهالو دل پیچه دارم
واسه دل درده
برای اسهال باید لوپرامید بخوری
هیوسین واسه درد عضلانی معده اس نه اسهال نه بهتره نخوری عزیزم واسه اسهال پودر سنجد بخور موز کال بخور ولی بدون رو شیرت تاثیر داره بچه یبس میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.