۴ پاسخ

من روغن زیتون میخورم بوی مدفوعش خیلی بده شاید شما هم چیزی میخوری

بچه منم همش بو میده جیشش مشکلی نیست

یا عفونت داره
یا بخاطر داروهاشه

جیش دخترمنم بوی دارو میده

سوال های مرتبط

مامان ماهان وتابان🫀 مامان ماهان وتابان🫀 ۱۰ ماهگی