سخت نگیری میشه
من دختر اولم ۶ ماهه بود رفتم پدرم در اومد بس جیغ زد تو ماشین دختر دومیم الان دوماهشهه مسیر ده ساعته رو اومدم کیف کردم همش خواب بود میخوام بگم بستگی به بچه داره بعضیا بد ماشینن اگه تو ماشین میخوابه برو اگه نه پاتو از خونه بیرون نزار
من چهل روز بود بردم مشهد
به نظرم میشه با قطار
خیلی سخت نگیر
اگه بچه ت تو ماشین میخابه اره میشه
ولی یسری بچه ها ماشینو دوس ندارن اونا هم خودشون اذیت میشن هم اذیت میکنن
سلام من مسیر ۸ ساعته رفتم از خونه ی خودم خونه ی مامانم
میشه سفرم رفت ولی باید حواست به اب وهپا و نکات داخل ماشینوطول مسیز باشه بچه روکلافه نکنه
من مسیر دو ساعته رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.