۶ پاسخ

وزن تولدش چقدر بود
اون مهمه.
من پسرم ۳۳۰۰بود تولدش
۳۵روزگی ۳۸۰۰بود ک گفتن کمه اونم چون رفلاکس داشت
الان دارو میخوره یکم بهتر شده.دوماهگی ۵بود بنظر خودم ک کمه.ولی خب سالم باشه بقیش مهم نیس

وزن تولد مهمه
ولی یکم کمه

وزن تولدش چقدره؟؟

۳۳ روزگیش وزنش ۴۵۰۰ بود

وزن تولد هم مهمه

وزن تولدش چقدر بود

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی