مامانا از الان میتونم ب پهلو بخابم؟

۴ پاسخ

اگه درد نداری آره

اگه دردت نمیاد بخواب من از همون بیمارستان میخوابیدم

اره.

چرانخابی؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی