خانوماا من دهم سز شدم آیا میتونم ب پهلو بخابم؟؟

۷ پاسخ

اگر خودت بتونی اره مشکلی نداره

من همون شب اول به پهلو خوابیدم فقط پهلوی چپ می‌تونستم به راست که مخوابیدم اذیت میشدم

منکه اصلا نمیتونستم
بعد از ۱۰ روز تازه کم کم تونستم به پهلو بخوابم

من از همون روز اول به پهلو خوابیدم مگه ایزادی داره؟

اره عزیزم من از همون اول بزور خوابیدم چون بخاطر دیسم کمرم صاف نمیتونستم بخوابم اولش درد داره ی چند دیقه بعدش درست میشه

اره عزیزم فقط مپاظب باش ب شکم نیوفتی ک خیلی درد داره

خودت اصلا میتونی؟

منکه تا یک هفته بعدش نتونستم درد میگرف شکمم شدید

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی