کیا چیزای ترش وشور هوس کردن جنسیت چی بود

۲۳ پاسخ

بنظرم ربطی نداره، من زیاد هوس چیزی نمیکنم

من اینجور بودم پسره نینیم

من عاشق خیار با نمک
و الوچه بودم
بچه هم پسره

من به شدت ترش هوس میکردم پسرشد

پسررررر

من ... ترشی و شور میخوردم که معدم داغون شد ویار هم بدترش کرد.بچم پسره

پسررررر

انتی احتمال پسر داد

من دخمل

من انتی احتمال پسر داد

من و پسره

پسررر

پسلی✨😍

دخمل🩷

من و پسل شد البته بعدش شیرین هم دوس داشتم

پسر……….

من دیگه هیچی هوس نمیکنم چرا😐پس کی هوس میکنم ب خوردن

دختر..

من پسر

من ترش وشور میخورم ان تی گفت پسره🥰

من وبچم دختره

ربطی نداره عزیزم

من جنسیت هم دخلمه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری