خانما چیزای ترش هوس کردین بچه چی بود

۱۶ پاسخ

من‌اول شیرینی هوس میکردم اصلا نمیتونستم ترشی بخورم. بعدش عاشق ترشی شدم.
یعنی به علائم توجه نکن😂

دخمل😍ولی به این چیزا ربطی نداره مال هرکسی متفاوته

دختره 😍

من چیزه ترش خیلی دوست داشتم بعدفهمیدم دختره

چیزای ترش مربوط به پسر داشتنه،ولی بازم اعتبار نداره

من پسره

من اوایل ترش میخوردم همش اواسط علاوه بر ترش به شیرین هم علاقمند شدم و بچم پسره عزیزم

پسر بود

پسر بود

من ترش و شور خیلی دلم می‌خواست پسر۶

دختر هست

برا من پسر بود

دختر بود

پسر

من پسر بود اول

دختر بود

سوال های مرتبط

مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری