هوس چیزای ترش دارین پرتقال و کیوی و گوجه سبز و میوه بخورین فقط لواشک نخورین .
اخ منممممم
نینیمم پسرررره💋😋
پس نی نی پسره
منم همینم عاشق چیزای ترشم
جنسیت چیه
منم اولش همینجوری بودم همش لواشک میخوردم ولی الان نه تا میخورم اسید معدم میزنه بالا
منمممم🤧بعد فشارم میفته یهو
من فقط شیرینی حتی آلوچه هم نمیخام
وای منم با ترش ارومم😋😅
منممممم
کیا اینجورین دختر دارا یا پسر دارا
منم دوغ و ترشی اینا هوس میکنم فقد انقد دوغ میخورم آخر سر فشارم میوفته 😂😂😂
عادیه منم اونطوری از صب هزار تا لواشک و الوچه خوردم
چون حامله ای😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.