چرا من انقدر هوس چیزای ترش میکنمممم

۱۴ پاسخ

هوس چیزای ترش دارین پرتقال و کیوی و گوجه سبز و میوه بخورین فقط لواشک نخورین .

اخ منممممم
نینیمم پسرررره💋😋

پس نی نی پسره

منم همینم عاشق چیزای ترشم

جنسیت چیه

منم اولش همینجوری بودم همش لواشک میخوردم ولی الان نه تا میخورم اسید معدم میزنه بالا

منمممم🤧بعد فشارم میفته یهو

من فقط شیرینی حتی آلوچه هم نمیخام

وای منم با ترش ارومم😋😅

منممممم

کیا اینجورین دختر دارا یا پسر دارا

منم دوغ و ترشی اینا هوس میکنم فقد انقد دوغ میخورم آخر سر فشارم میوفته 😂😂😂

عادیه منم اونطوری از صب هزار تا لواشک و الوچه خوردم

چون حامله ای😅

سوال های مرتبط

مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری