۶ پاسخ

۱۴هفته هنوز خیلی خیلی زوده برای احساس تکوناش نگران نباش

من که بچه اولمه اصلا نمیدونم تکوناش چجوریه هیچی نمی‌فهمم.ولی دکترم گفت تو 22 هفته حس میکنی.نگران بودم رفتم مرکز بهداشت صدا ضربان قلبشو شنیدم.برو مرکز بهداشت نمیخاد زایشگاه بری

طبیعی هفتمون پایینه من چند روز یه بار این حسو تجربه کردم

عزیزم من ک اصلا هیچ حرکتی مث بچه های قبلیم تاالان ازاین بچه حس نکردم اینقدم نگرانم که نگو
الان شما زایشگاه هم برید میگن زودع چون هفتت پایینه ولی صبرکن ی روز دیگه ببین چطور میشه اگه دیدی اصلا حرکت هاشو حس نکردی برو ی سر حداقل از نگرانی درمیای گلم
آزاده جون میگم شمام شکمتون داغه ؟

شاید نی‌نی خوابه
یا آروم تکون میخوره متوجه نمیشی
زایشگاه رفسنجان که من به هیچکدوم از پرسنلش اعتمادی ندارم
۹۰درصد مریضاشون افغانیا هستن

عزیزم نگران نباش هنوز خیلی زوده چیزی نیش اون هنوز خیلی کوچولویه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد