دوستان گوشت غاز ضرر داره بخورم ؟

۳ پاسخ

ن خیلی هم خوبه

نه خيلي هم طبيعي و خوبه
نوش جان😍

نهههه اتفاقا مفیده فقط تو مصرف هرچی زیاده رویش ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا♥️ مامان هدیه خدا♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حلماجونی مامان حلماجونی روزهای ابتدایی تولد