۷ پاسخ

چون من شنیدم که یکی زعفرون دمنوش اینا خورد بپر بپر کرد آخر سر هم بچه موند بدنیا اومد ولی کلیه یا صفرا ی چیزی نداشت الان دقیق یادم نیس
در هر صورت هر کاری میخوایی بکنی زیر نظر دکتر باش

صد در صد که سقط نمیشه شاید خدایی نکرده بعدها بدنیا بیاد ولی خدایی نکرده خدایی نکرده ی چیزی نداشته باشه

اگه قصدت برای سقط جدی هست باید قرص سایوتیک بخوری که کلا سقط بشه باقی مانده هم تو بدنت نباشه چون عفونت میگیری

تازه مال خیلی ها با قرص نمیفته باید آمپول بزنی ولی خیالت راحته که کاملا افتاده

ولی بنظرم نگه دار هدیه خداست 💖🥰
باز شرایط موقعیتت نگاه کن

اول مطمعن بشو حامله نیستی بعد زعفرون و دمنوش بخور

تورو خدا چیزی دم نکنی بخوری ی موقع ضرر برسونی بهش
اول مطمعن بشو حامله نیستی بعد دمنوش بپر بپر کن شاید حامله باشی

بومادران دم کن با نبات یا یه کم عسل بخور،خیلی تلخه سر بکش،بجوشون و توی جوشونده شم بشین یه رب بیس دقیقه
بپر بپر کن رحم تحریک شه ،یکی دوروزه باز میکنه ،نکنه دیگه کار از کار گذشته گیاه جواب نمیده

چند وقته از موعدت میگذره ؟
رابطه بدون جلوگیری داشتی؟

اگه از موعدت گذشته یه تست بزن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 💙Arya💙 مامان 💙Arya💙 ۱ سالگی
مامان دنیز💞دانیال💙 مامان دنیز💞دانیال💙 ۶ ماهگی
مامان نویدونیما مامان نویدونیما قصد بارداری