۴ پاسخ

دوسه روز دیگه باز میشن بمون با دستگاه خودت برو

بذار چن روز دیگه با همین برو چون دستگاه مهمه
حالا چن روز تاخیر مشکل نداره

الان که تعطیله منم دوم نوبت داشتم زنگ زدن گفتن تعطیله هشتم بیا هیچ مشکلی هم نداره

با چ‌دستکاهی میری ؟

سوال های مرتبط

مامان هانی مامان هانی ۳ سالگی