۴ پاسخ

البته من سرخود ندادم. متخصص نوزادان بیمارستان توصیه کرد اینو بدم. و خداروشکر بهش ساخت

عالی بود خداروشکر😍 هیچ مشکلی برای پسرم پیش نیومد. من بیومیل ساده میدم. از بیومیل پلاس راضی نبودم به پسرم نمیساخت.

واینکه اگه شیر خشک فقط میخوره حتما شیشه شیر استاندارد بگیرین من اونت استفاده میکنم خیلی عالیه راحته باهاش
سرشو چون تازه به دنیا اومده بود با سرسوزن سوراخ کردم چون مجبور بودم هم زردی داشت باید میخورد هم شیر نداشتم خودم همم اینکه گشنه می موند نمیتونست مک بزنه چونه اش خسته میشد
رفتم یه شیشه شیر دیگه خریدم ک سوراخش بهتر باشه نیاز ب مکیدن زیاد نداشته باشه دیدم از کناره دهانش میزنه بیرون و سریع شیر رو تموم میکنه ومعدش اذیته الان میفهمم اونت با سرشیشه استانداردش چقد خوبه

بله ما استفاده میکنیم راضی هستم تا اینجا
فقط اگه دیدین یبوست میشه فرق نمیکنه هر شیر خشکی رو یکم سر پر ندین یه ذره اب جوششو زیاد کنین برطرف میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🫧🐥 مامان جوجه 🫧🐥 ۴ ماهگی
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۵ ماهگی
مامان nila مامان nila ۸ ماهگی