به شدت بی قرارن
دخترم برراثر اسید معده انگار آسیب دید حنجره و هم بخاطر گریه زیاد صداش تغییر کرد
حتی از گریه زیاد فتق ناف پیدا کرد
علائمش:قوس دادن کمر ،مزه مزه کردن،جویدن،اومدن محتویات معده تا توی گلو و قورت دادن،بی قراری،خروج شیر از بینی،خس خس
دارو فقط کیدیزول ب دختر من نشست
پنتوپرازول و نکسیوم هیچ نکردن
همچنان هم درگیریم با این تفاوت ک حالا شیر هم بالا میاره خیلی
یعنی شیر بالا نمیاره مثل رفلاکس آشکار ک آبشاری شیر میارن
اسید معده میاد تا تو گلو و قورت میده
برای منم سواله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.