خانوما رفلاکس پنهان یعنی چی؟

۴ پاسخ

ینی بدبختی ینی بیچارگی ینی عذاب بچه و مادر

خیلی زور میزنن یا بینیشون خس خس میکنه
پسر من اینه علائماش دکتر گفت خوب میشه دارو نداد ولی هروقت نارومب میکنه دوتا قطره عرق نعنا میریزم دهنش بنظرم از ااروهای شیمیایی خیلی بهتره باید دورش بگذره

شیر بالا نمیاره میاد تو حلق بر میگرده باعث سوزش اینا میشه خواب بد ناله اینا

یعنی استفراغ نمیکنه شیر میاد تا پشت گلو و دوباره بر میگرده خیلی بدتر آشکاره
بچه منم داره خیلی ناله می‌کنه و جیغ میزنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان جیگرطلا مامان جیگرطلا ۱۱ ماهگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان آقا آرمان مامان آقا آرمان ۴ ماهگی
مامان دیار🤱🏻👑 مامان دیار🤱🏻👑 ۴ ماهگی
مامان آریان🩵🥹 مامان آریان🩵🥹 ۱ ماهگی
مامان ماهور و اهورا مامان ماهور و اهورا ۹ ماهگی