ینی بدبختی ینی بیچارگی ینی عذاب بچه و مادر
خیلی زور میزنن یا بینیشون خس خس میکنه
پسر من اینه علائماش دکتر گفت خوب میشه دارو نداد ولی هروقت نارومب میکنه دوتا قطره عرق نعنا میریزم دهنش بنظرم از ااروهای شیمیایی خیلی بهتره باید دورش بگذره
شیر بالا نمیاره میاد تو حلق بر میگرده باعث سوزش اینا میشه خواب بد ناله اینا
یعنی استفراغ نمیکنه شیر میاد تا پشت گلو و دوباره بر میگرده خیلی بدتر آشکاره
بچه منم داره خیلی ناله میکنه و جیغ میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.