۴ پاسخ

من ۴۶ روزگی سوراخ کردم توی تاپیک هام هست

من ۳ ماهگی با دستگاه دکتر انجام داد

۲ ماهگی

من سه ماهگی با دست سوراخ کردم بزرگ تر بشه سخت تره هی دستشو میندازه به گوشاش می‌کشه اصلا هم اذیت نکرد سراخ کردنی

سوال های مرتبط