من نان میدادم یبوست شد دکتر گفت ببلاک بده.سبکه یبوست نمیاره
من گیگوز میدم
من کمکی اپتامیل میدم
دخترمن ببلاک و اپتامیل بهش میدم اوکیه درکنارش قطره پدیلاکت و بایولاکتم میدم اونا نمیزاره یبوست شه
عزیزم من آپتامیل می دم.چند روز دادم بخاطر زردی می خواستم ادامه بدم شکم پسرم کار نمی کد یبوست بود هر پنج روز کار می داد.وزنش افت کرد.اما دکتر گفت از شیر خشک نیست.دوباره شروع کردم تازه از یک ماهگی داره هر روز کار می ده شکمش
من آپتامیل میدم ب دخترم میسازه روزی یبار دفع داره ولی ببلاک اصلا بهش نساخت
من بیومیل میدم اوایل خیلی خوب بود
تازگیا یبوست شده نمیدونم باید عوض کنم
کلا شیرخشک سنگینه
بعد که دسشویی میکنه شل بود یا سفت الان من نان میدم ولی هر 3 یا 4 روز مدفوع داره یعنی نباید نان بدم؟؟
من کمکی نان اوپتی پرو میدم خوبه خدارو شکر
منم کمکی میدم دکترش گفت نان ۱بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.