زیر10روز باشه خطرناکه، الان دیگه اوکیه من هی میرفتم چک زردی دکتر گف نگران نشو الکی هم پول ويزيت نده تا3ماه دیگ خوب میشه
عزیزم برا سنش عدد زردیش زیاد نیس تند تند شیر بده .شیرخشک کمکی هم میتونی بدی.قطره شیرخشک از داروخونه میتونی بگیری بدی. مدفوعش خوبه؟
عرق کاسنی برای خوردن خودت خوبه با عرق شاطره باید بشوریش عزیزم عددشم زیاد نیست
عزیزم من بچم زردیش تا۱۴هم اومد بالا فقط وفقط ۳۰ساعت دستگاه گذاشتم و تند تند شیر دادم دستشوییکنه خارج بشه همین الان تازه یه چندروزه اوکیشده نگران نباش
بعدم تامیتونی شیر بده ادرار کنه
۹ خوبه ک
شیر کافی میخوره که ادرار کنه دفع بشه ؟
خب زیر ده خطرناک نیس
قطره به خودش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.