مژه هاشو💋💋🧿🧿🧿
رفلاکس
رفلاکس
رفلاکسه
فکر کنم رفلاکس
هر موقع شیرشو نخورد اروغش بگیر بعد ادامه شیرش بده تا بالا نیاره
منم اولش نمیدونستم دخترم بالا میورد بعد از اینکه زمان شیر خوردنش چند بار اروغش میگیرم بالا نمیاره
شاید هفته ای یکی دوبار اونم اگه آروغ نزنه یا شیشه شیرش تا ته حلقش یه دفعه بزنی بره
رفلاکسہ عزیزم ولی اگہ از کنار دھنش میریزہ ھیچیش نیست
رفلاکس داره باید دارو بهش بدی
اگ شیرخشک میخوره شیرخشک ای ار بده
فک کنم رفلاکسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.