چی بخورم شیرم بیاد ی آب سفید فقط میاد

۷ پاسخ

خوب اول همین جوریه فدات آغوزه بعد کم کم شیر میشه من هنوز اولش یکمی آبه فقط
بعد شیر میشه

آب هویج و ماهی بخور

طبیعیه بچه باید شیر بخوره تا راه بیافتن
میتونی توی حماممزیر آب داغ سینتو ماساژ بدی از بالا به پایین

آغوزه عزیزم تا سه چهار دوز اینجوریه بعد درست میشه سینت وماساژ بده بااب گرم بزار بچه بمکه خودش میاد

سه روز شیر آغوز هست مقدارشم کمه بچه باهاش سیر میشه بعدش شیراصلی میاد

عزیزم سزارین همینه چند روز اول شیر نداریم اغوز میاد با همونم بچه سیر میشه من بعد ۳ روز درست شد

اون فک کنم اغوز هست

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان سودا مامان سودا ۵ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان آدریانم🥹🤎 مامان آدریانم🥹🤎 ۳ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی