خوب اول همین جوریه فدات آغوزه بعد کم کم شیر میشه من هنوز اولش یکمی آبه فقط
بعد شیر میشه
آب هویج و ماهی بخور
طبیعیه بچه باید شیر بخوره تا راه بیافتن
میتونی توی حماممزیر آب داغ سینتو ماساژ بدی از بالا به پایین
آغوزه عزیزم تا سه چهار دوز اینجوریه بعد درست میشه سینت وماساژ بده بااب گرم بزار بچه بمکه خودش میاد
سه روز شیر آغوز هست مقدارشم کمه بچه باهاش سیر میشه بعدش شیراصلی میاد
عزیزم سزارین همینه چند روز اول شیر نداریم اغوز میاد با همونم بچه سیر میشه من بعد ۳ روز درست شد
اون فک کنم اغوز هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.