چی بخورم شیرم بیاد

۷ پاسخ

۳/۴روزگی به بعد میاد نگران نباش

آبگوشت وسیرابی برای مادر خیلی خوبه

قرص شیرافزا😊

ببین هیچی مثل دلستر وکاهو وهندوانه تاثیر نمیزارع
مخصوصا دلستر
من کلا شیر نداشتم
روزی 4 تا دلستر خوردم تااینکه شیرم کامل اومد ودوسال تمام شیر دادم به پسرم
کاهو هم تاثیر داره

اب زیاد حبوبات ماش و عدس سوپ جو
اب هویج
مکمل لاکتاول یا گالاکتومید

قطره شیر افزا .. کله پاچه..قلم..شیر برنج..سرشیر..چغندر..
آبگوشت و...

سوپ سبزیجات
بادام درختی
خرما من اینارو خوردم خیلی خوبن

سوال های مرتبط

مامان سودا مامان سودا ۵ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان آدریانم🥹🤎 مامان آدریانم🥹🤎 ۳ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان نفس💙🩷💙 مامان نفس💙🩷💙 ۳ ماهگی