خانما بعد سونو آنومالی چه سونو و آزمایشی باید انجام داد؟؟در چند هفتگی؟؟

۴ پاسخ

عزیزم من چون انتی سرویکسم ۳۳ بود انومالی ۳۲
دکتر ی سونو دیگ برام گذاشت ک هم سرویکس چک شه هم وزن و رشد جنین ک باید شنبه برم ک میشم ۲۶هفته ۲روز تقریبا
ازمایشم قند هم هفته بعد باید برم

من ۲۳ هفته دکترم مقاومت انسولین نوشته که شربت گلوکز خوردم سه مرحله خون دادم و یه سونوی رشد.انجام دادم فعلا تا بعد عید ببینم باید چیکار کنم

دکتر من برای ۲۵ هفته یه چکاپ کلی دیگه نوشته و ۲۸ هفته سونو

۲۴ هفته فک کنم ازمایش مقاومت به انسولینه سونو ام ۳۲ هفتع که سونو رشده
مگه اینکه اون وسطا دکتر درخواست سونو و ازمایش بده

سوال های مرتبط

مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری