عزیزم من چون انتی سرویکسم ۳۳ بود انومالی ۳۲
دکتر ی سونو دیگ برام گذاشت ک هم سرویکس چک شه هم وزن و رشد جنین ک باید شنبه برم ک میشم ۲۶هفته ۲روز تقریبا
ازمایشم قند هم هفته بعد باید برم
من ۲۳ هفته دکترم مقاومت انسولین نوشته که شربت گلوکز خوردم سه مرحله خون دادم و یه سونوی رشد.انجام دادم فعلا تا بعد عید ببینم باید چیکار کنم
دکتر من برای ۲۵ هفته یه چکاپ کلی دیگه نوشته و ۲۸ هفته سونو
۲۴ هفته فک کنم ازمایش مقاومت به انسولینه سونو ام ۳۲ هفتع که سونو رشده
مگه اینکه اون وسطا دکتر درخواست سونو و ازمایش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.