۴ پاسخ

واسه پسرزایی یکی از کارا اینه که زن ارضا بشه اول ! اونم نه با تحریک واژن و دخول حتما ! میتونه مالیدن کلیتوریس باشه ! و اینکه محیط رحمو قلیایی تر میکنه ! ولی به این چیزا نیست انقد خودتو اذیت نکن جنسیت خیلی به شوهر ربط داره هرچی خدا بخواد همونه

بچه اولتون

جنسیت دست قسمت و تقدیره
هیچ کار خدا بی حکمت نیست
البته ژنم ربط داره
نیاز نیست حتما خودت ارضا شی پسر بشه به اسپرم مرده که بیشتر x باشه یا y

راستش منم این ماه همین بود داستانم
از مهررژیم پسرزایی دارم ۴ ماه اقدام بودم این ماه اخری یه شب خواهرم خونمون خواب بود دیگ گفتم شبو از دست ندیم رابطه داشتیم اصلا من ارضا نشدم الکی گفتم شدم🥴
هرچی خدا بخواد همون میشه

سوال های مرتبط

ملودی ملودی قصد بارداری