دکتر گفت قطره اد فرقی نداره همش خوبه ،قطره اهن که ۶ ماه به بعده خارجی بهتره
به ما که ندادن کصافتا ولی خوب بدن هم من اونا رو نمیدم به بچم اونا اگه خوب بود مجانی نمیدادن
خونه بهداشت چیز بد نمیده
من پدیا بست گرفتم چربه انگار بچم یه جوریش میشه باید یه قطره چکون کامل هم بدم تصمیم گرفتم همونو ذره ذره در طی روز بدم بهش
من از دکترش پرسیدم گفت خوبه بده اما پسر من نخوردش براش پدیابست گرفتم
هر چیزی خارجیش بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.