۳ پاسخ

شیاف نذاشتی؟

من یه مدت اینجوری بودم خیلی هم درد داشتم البته ازمایش دادم انگل روده گرفته بودم حتما برو دکتر

اگر غیر طبیعیه اره حتما برید دکتر

سوال های مرتبط