۱۰ پاسخ

پیشم نیست افوریا جیبی عالیه

ممنون از تاپیک ها منم استفاده کردم

من ادکلن استفاده نمیکنم۶..۷ساله از عطر لالیک لامور استفاده میکنم عالیه👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

لیبر. عالی یه

درهم ،کاپیتان بلک

من عطر استفاده میکنم.... کاپیتان بلک رو بوش رو خیلی دوست دارم

من فقط لامور
زمستون و تابستون نداره 😁😁

تو سرما باکارات رژ سفید استفاده میکنم
تو گرما سوییت لاو
مهمونی ها لجند

من خودمم دنبال یه ادکلن جدیدم😂 نمیتونم به یکی وفادار باشم

باید بگید چ نت بویی دوست دارید گرم ،خنک یا ملایم .
من زمستون بیلی آیلیش میزدم اما خب خیلی گرمه بوش بدرد بهار نمیخوره .
ورساچه صورتی ملایم وخنک سبک پرنسسی داره بوش .
میدنایت رز هم شنیدم خوبه .
گوچی بلوم هم میگن بوی گلی داره
کازاموراتی لاتوسکا
کازاموراتی گرن بالو اینارو باید بو کنی ببینی خوشت میاد یا نه
هالویین
مارلی دلینا
دانهیل آبی هم خودم داشتم بوش اسپرت و خنکه پخش بوشم خوب بود دوست داشتم

سوال های مرتبط