۵ پاسخ

بنظرت شروع غذا با فرنی بهتره یا پوره سیب؟
پوره سیب نفاخ نبود؟
بخارپز کردی؟

منم با هویج شروع کردم
مبخوام کدوسبز و کدو حلوایی هم روزای دیگه امتحان کنم.

موز و‌شروع کن عزیزم

عزیزم اشتها داره و اینایی ک دادی رو خورد؟ فرنی با سیب پخته.فرنی موز.سوپ ساده با هویج و سیب زمینی و یه ذره برنج و جعفری

تست حساسیت هم که گرفتی؟

سوال های مرتبط