آره عزیزم از اول بارداری میخوردم
آره عزیزم از ۱۶هفته هفته ای دوبار
من خیلی استخون درد میشدم همش پا دردم برا همین بهم داده
من میخورم
ترکییات مولتی ویتامینتو نگاه کن حتما داخلش داره
از ۱۶ هفته مصرف میکنم
بله ابجی از هفته 18..
کلیسم خالی نیست یه قرصیه به زینک و منیزیوم و دی
از بیست هفته بهم داد
بیست و پنج هفته روزی دوتاش کرد
اره مال من تموم شده ندارم باید بگیرم
کلسیم باید بخوری عزیزدلم چون بچه داره از رشد استخونهات تغذیه میکنه چجور دکتر نداده بهت برو بخر بخورعزیزم حتی بعد زایمانم بخور دندونهات خراب میشن استخونهات پوکی میارن
من کلسیمم پایین بود از قبل از بارداری،
برا من تجویز کرد ولی فکر کنم از هفته ۱۶
بمنم نداده
نخوردم از دندون درد و پا درد خیلی اذیت میشم واحد قرص قبلیم کم بود به درد افتاد زیادش کرد خوب شدم
من فقط دی سه، مولتی ویتامین، اسید فولیک و آهن و آسپرین بهم داده
برای منم نداده از اولش فقط د۳ و آهن میخورم
منم میخورم اره
من از سه ماهگی ب بعد هم کلسیم میخورم هم ویتامین د۳
من از هفته ۱۶ هرروز دارم میخورم خود دکتر داد
اره، از ۱۶ هفته
اره دو هفته خوردم یبوست شدید گرفتم قطع کرد گف روزی دو لیوان شیر بخوری کافیه
آره کالمرز برام نوشت هم کلسیم هم ویتامین دی. ایندفه رفتی بهش بگو
آره من میخورم شاید لازم نبوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.