۹ پاسخ

من کارهای خونه مو همسرم میکنه بچه مم مادربزرگاش هستن و واقعا خانومی میکنم😆😆من خیلی پول داشتم فقط سفر بودم فقططط

خواب شبش درست میشه روزها نگهش دارن بریم باشگاه و مهمونی🤭

من خیلی پولدار بودم ازدواج نمیکردم

منکه ی خونه ویلایی بزرگ میگرفتم با ماشین و راننده و خدمتکار همشم میرفتم مسافرت🫠

واقعا🥲بیشتر برای کارای خونه اون خودش دوتا خدمتکار میخاد بچمم روزا خودم شبا میدادم بهشون🥲🤣راااااحت لالا کنم

وای گفتی، منم یکی نیاز دارم برای پرستاری بچه😌 ولی زود به زود عوضش میکردم بچم عادت نکنه بهش

مربی خصوصی میگرفتم برا باشگاه، میرفتم ابدو میکردم، فیشال میرفتم جا های گرون
چه حالی میداد
خیالپردازیشم خوش گذشت😂

دقیقا منم😅😅😄

خب وقتی بچه آت وابستگی به خدمتکار میشه ناراحت نمیشه به جای تو به اون بگه مامان خب اگه اینجوریه خب چرا ازدواج میکنید تو خونه بابا هم میشه خانمی کرد

شوهرم طلاق میدادم😫😐

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی