۸ پاسخ

نرمالش ۱ کیلوعه
بیشتر اضافه کنه ک عالیه دیگ

۱۱۰۰ تو یکماه عالیه گلم

اتفاقا خیلی هم عالیه. به حرفای بقیه اهمیت نده.با سلیقه خودت بچه اتو بزرگ کن شما مادرشی خوب و بد بچه اتو خودت به‌راحتی تشخیص میدی

خوبه دیگه
بعضیا توقع الکی دارن

کلا باید ۹۰۰ تا یک باشه بیشتر نرمال نیس.حالا چ شیر مادر چ شیر خشک.اصولا شیر خشک میگن پف میاره فکر میکنی خیلی تپله بچه ولی وزنی همون نرمال باید باشه

خوب وزن گرفته

چیا میخوردی برا وزن گیری

بیشتر از این میشه چاقی کاذب خوبه ب نظر من

سوال های مرتبط