سزارین و طبیعی فرقی نداره
حتی اگه خونریزی و لکه بینی هم نداشته باشی باید ۴۰ روز از زایمانت بگذره
چون ۴۰ روز طول میکشه تا اندازه رحم برگرده به قبل زودتر از این تایم رابطه داشته باشی عوارضی داره که شاید الان نشون نده ولی چند ماه دیگه حتما میفهمی
کمترینش عفونت های پشت هم که دیر خوب میشه
چه سزارین چه طبیعی فرقی نمیکنه ۴۰ روز
پزشکها میگن بعد از ۴۰ روز
40روز
۳۴روز
میگن ۴۰روز ولی من بعد از،۲۵روز داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.