۷ پاسخ

چه خوب😍😂ایشالا دیگ همیشه خودش بخوابه
کاش اهورا هم خودش بخوابه😂😂😂

ای جونم
دست راستتو بذار رو سرمممننن 😩😁
هلاک میشم بعضی وقتا سر خوابوندنش

چرا ایقد پتو دورو برشه

من تا بغلش نکنم راش نبرم حداقل ۱۵ دقیقه اصلا نمیخوابه 😭😭😭

بچه منم همینه خداروشکر

انشالله روزی ماهم بشه یبار ببینیم😂

پسر من چتد باری خودش خوابیده

سوال های مرتبط