۸ پاسخ

به نظرم به سن نیست مرد دیدم 40سالشه چنان ذوق زندگی داره و هیجانیه انگار 19سالشه، مردم هست هنوز 30نشده انگار 50سالشه، به دله به سن نیست

من ۱۴ سال اختلاف سنی داریم هیچ مشکلی نداریم

من ۱۹سالمه همسرم۳۰
درکش بالاست هوامو داره خداییش
یجوری باهام رفتار میکنه ک حسرت کسیو نخورم دستش خالیه نمیگم وضعش خیلی خوبه ولی نمیزاره کمبود داشته باشمو جلوکسی کم بیارم

من ک دو سال اختلاف داریم ولی شوهرم عین پیرمرد هاست 😂😂😂همیشه بهش میگم پیرمرد غر‌غرو اخلاقش خوبه ولی خب یکم پیر رفتار میکنه 😂😂😂

ما ده.و یک روز خوش نداشتم....

ما ۱۲ سال اختلاف سنی داریم باهم ولی خداروشکر از این بابت هیچ مشکلی نداریم ..

من ۱۰سال اخلاقش خدارو شکر عالیه یکی دیگه جون بود ول می‌کرد میرفت این ن هنوذ مگه من دوست دارم چون برای من اعصابتو بهم میریزی

من ده سال
خونه داریم وضعیت مالی خوبه ولی اصلا درکم نمیکنه مثلا الان تو این وضعیت بارداریم میگه باید فامیلامو مهمون کنی چون رفتی خوردی
منم میگم بعدا میکنم الان واقعا نمیتونم
میگه نه
خودشون میان درست میکنن
اخه مگه میشه جاری بیاد تو آشپزخونم کارای منو کنه

سوال های مرتبط