من تیروئید دارم اما علائمی ندارم وقرص مصرف میکنم
علائمی نداره بیشتر مواقع فکر کنم باعث عدم تخمک گذاری میشه واسه اقدام بادارو یک ماهه کنترل میشه
من دارم واس من پرکار لاغر میشدم پریودام نامنظم بود موهام میریخت کلا بیحال کسل بود ۳ سال قرص میخورم لوکسیون ۵۰ اونم یروز درمیون نصف قرص الان بهتر شدم اشتهام زیاد شده نرمال شده تیروئیدم ولی خب باید تا اخر عمرم قرص بخورم
اضافه وزن. نامنظمی پریودی پر خوری
بستگی ب کم کار یا پرکار بودنش پر خوری یا بی اشتهایی داری
ب گلوتم دست بزنی مشخصه حالت ورم کرده دارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.