خوبین؟.. شیرخشک کمکی بهش چی بدم شیرم کم شده

۱۰ پاسخ

عرق زیره بخور ریاد میشه

اگر بهش میسازه سوپرامیل بده خیلی شیر خوبیه هم چربه هم ویتامیناش خوبه

برو دکتر بگو خودش بنویسه بهتره سرخود نده شاید با بدنش سازگار نباش من رفتم دکتر برایش اپتامیل داد حساسیت هم داشت اپتامیل A Hنوشت براش

ببلاک ،نان

من نان میدم خیلی راضی ام

دکتر برای من بیومیل تجویز کرد

خودت قطره شیر افزا بگیر روزی ۳ بار بخور قرص لاکتاولم بگیر همراه با شیر بخور چایی کمرنگ با خرما و تخم مرغ خرما بخور راه میوفته
اگه هم کمکی میخای بدی اپتامیل فکر میکنم شیر خوبی باشه من خودم کمکی ببلاک کامفورت میدم

من از دو روزگی نان میدم بهش

من نان میدم خوبه

ابتامیل. یا گیگوز

سوال های مرتبط

مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی